Avatar billede cyber_freak Nybegynder
07. januar 2001 - 00:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Grafik-animations programmer

Jeg var med til THE PARTY iår,jeg tænkte på om der er nogen der har et forslag til et program der kan lave fede animationer
P.S jeg er nybegynder på det område, men lære hurtigt
Avatar billede dreadworg Nybegynder
07. januar 2001 - 00:22 #1
The Party, i år? :)
3D Studio MAX, men det koster kroner!
Avatar billede jimmer Nybegynder
07. januar 2001 - 00:25 #2
3Dsmax kan fåes i til studenter pris hvis du er studerende. Omkring 2-3000kr
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. januar 2001 - 00:30 #3
Du kan downloade Strata3D på www.starta3d.com, og det er helt gratis. Hvis du vil have Strata3d pro, så koster den 495 dollars. Programmet er mere brugervenligt end 3D Studio Max, og har også Character Studio faciliteter indbygget. Dvs. ben struktuerer, hvor du kan vedhæfte kropsdele.
Endvidere har programmet indbygget en hel masse effekt plugins, pixeldust, gravity, collision mv.

/per www.kazoma.dk
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
14. januar 2001 - 20:33 #4
www.starta3d.com er et dødt link
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. januar 2001 - 23:26 #5
Du har ret det var en taste fejl:

http://www.strata3d.com/
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
15. januar 2001 - 00:47 #6
hvor meget fylder Strata3D
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. januar 2001 - 10:29 #7
Strata3D til Power Mac fylder 22 MB

Strata3D til Windows fylder 24MB

/per
Avatar billede and.vang Nybegynder
23. januar 2001 - 16:20 #8
Mit bud er klart Animation:Master! Prisklassen er på de 2000 kroner. Jeg har haft utrolig meget glæde af det, noget lidt andet end mit gamle Simply 3D!! tag et kig på www.hash.com.