Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2003 - 18:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

MSN Messenger kan ikke logge på - hurtig hjælp søges!

Min MSN Messenger kan pludselig ikke logge på.

Dette emne har været oppe før - men de andre emner har ikke hjulpet mig.

Det er ikke min firewall der er problemmet.
Jeg kører med en swith - kan dette være problemmet?
OS: Win. 2000 Pro.

Har prøvet mange forskellige versioner af MSN Messenger - også uden held.
Har prøvet at afinstallere og installere MSN Messenger igen - uden held.
Har prøvet at ændre password - også uden held.

Det har virket før i tiden. Jeg har prøvet at formatere min maskine, det hjalp også - dog kun i 1 døgn, så var fejlen der igen.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2003 - 18:39 #1
switch*
Avatar billede mr-super Nybegynder
28. oktober 2003 - 18:44 #2
Ehm, Måske er du blevet hacket og hackeren har ændret din kode.?
Avatar billede mr-super Nybegynder
28. oktober 2003 - 18:45 #3
Eller måske fordi du liiige skal lukke alle dine firewalls, eventuel kazaa hvis du har. :)
det timer
Avatar billede mr-super Nybegynder
28. oktober 2003 - 18:45 #4
Timer = Rimer ;)
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2003 - 18:50 #5
En hacker som har ændret min kode? - Næppe, jeg har lige prøvet at skifte kode, igen.

Det er ikke min firewall der er problemmet! Har også prøvet at lukke alt undtagen MSN Messenger - også udenheld.
Avatar billede mr-super Nybegynder
28. oktober 2003 - 18:52 #6
hmm, Smid en mail til msn support. Eller søg på google.com måske en opdatering ? Eller en fejl i dit Windows?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2003 - 18:55 #7
Mail til MSN Support var en mulighed.

Opdatering? - har prøvet ALT!

Måske en fejl i mit Windows - selvom jeg formaterede i forgårs :[
Avatar billede mr-super Nybegynder
28. oktober 2003 - 18:56 #8
Ja det ligemeget, jeg havde en windows XP skive, med massere fejl (på hele cd'en)
Den kunne ikke høre musik, Kunne ikke downloade, kunne ikke åbne popups. måske derfor.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2003 - 19:04 #9
Jeg har min anden computer, der er også installeret Windows 2000 Proffesional med samme cd - den kører fint.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2003 - 19:30 #10
hvis du formaterede i forgårs og ikke har lagt en ny version af messenger ind, er det der det går galdt. Opdatere messenger. M$ har mig bekendt ændret lidt i koden
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2003 - 20:46 #11
Jeg har den nyeste version af MSN Messenger ;) - så nej det er ikke problemmet.
Avatar billede xream Nybegynder
05. november 2003 - 21:17 #12
Du kunne jo prøve at installere et andet slags styrersystem xp i stedet for 2000 Maybe det ville hjælpe donno men man kunne jo prøve.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2003 - 20:23 #13
xream: Det ønsker jeg ikke at gøre.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2003 - 18:07 #14
Jeg har selv fundet et svar på mit problem.
Det var programmet "Steganos Internet Anonym" som blokerede, så jeg ikke kunne logge på MSN Messenger.
Alt virker nu.