Avatar billede guski Nybegynder
28. oktober 2003 - 08:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dmg og Windows

Hej, jeg ved godt der har været masser af spørgsmål om dette, men jeg har virkelig brug for hjælp!

Jeg har et .dmg image som jeg skal have brændt.. Jeg køre Mac OS 9.2 og derud over har jeg en pc med brænder og Win2k
samt en pc men brænder og WinXP.... Hvad kan jeg gøre for at få den konverteret til iso, img, nrg el.lign, eller brænde den ???
Avatar billede ferdinand.k Mester
30. oktober 2003 - 10:47 #1
næ... dmg image er et reserveret  imageformat til osx. derfor skal den brændes i osx... der er ikke meget du kan gøre hvis ikke du har en maskine med osx...
Avatar billede guski Nybegynder
31. oktober 2003 - 12:24 #2
OK, nu har jeg købt og installeret os x.. jeg dobbeltklikker på filen, og får en checksum fejl, kan det muligvis rettes ?