Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
27. oktober 2003 - 10:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ident.. arfg..

Har en server i holland som køre windows2003 hvos jeg har smidt en bnc op og har fået 10 trust til den.. men når jeg adder folk, ja så får alle samme host.. findes der ik et program der bare kunne give forskellige idents som "bnc-01 osv" eller bare ens ident? alle jeg tilføjer får bare serveren :/

på forhånd tak
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. oktober 2003 - 13:58 #1
der er meget normalt at man får samme ident som ens login på den shell den kører

ellers skal du vist ud og kigge på oidentd og instalere den på serveren ..
Avatar billede zyberdog Nybegynder
08. november 2003 - 11:58 #2
Hvis du har problemer med at finde de førnævte programmer til at få Identd op at køre er her et link:

http://ftp.tdcnorge.no/pub/networking/ident/windows/

Mener btw. ikke at der er en oidentd version til windows..
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2004 - 02:10 #3
loadet > Han skriver han kører WIN2003 server. oIdentD er til *unix...
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. februar 2004 - 11:16 #4
jep, min fejl men er det ikke lige meget nu når spørger åbenbart har mistet interessen for spm for flere måneder siden ;)
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2004 - 19:21 #5
Ja, jeg læste heller ikke lige at zyperdog havde skrevet det i bunden... :\