Avatar billede mikaelsph Nybegynder
26. oktober 2003 - 23:52 Der er 7 kommentarer

Underligt problem i cs

Har lige formateret.
I cs kommer der et underligt hop på nok under 1 sekund hvor mine fps falder til 30-50 og så hopper op igen.

Har ASUS P4PE bundkort
GeForce4 Ti4200

Bruger 40.09 driver har installeret Directx9.0b
Avatar billede ducks Nybegynder
26. oktober 2003 - 23:57 #1
Har du sat:

cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101
rate 25000
fps_max 1000
developer 1

samt indstillet dit geforce til at kunne køre mere end 60fps?

(cmdrate og update skal nok justeres, er forskelligt for internet til internet)
Avatar billede mikaelsph Nybegynder
27. oktober 2003 - 00:08 #2
spiller med samme cfg som jeg altid har gjort. tænker om det har noget med drivers til mobo at gøre. nogen der kender alt hvad der skal installeres til sådan et bundkort?
Avatar billede andersenph Nybegynder
27. oktober 2003 - 07:16 #3
Hop over på ASUS hjemmeside og find de nyeste drivere til dit mobo.
Eller installer de drivere der følger med mobo´et.
Avatar billede andersenph Nybegynder
27. oktober 2003 - 07:24 #4
http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=P4PE
Har lige gjort det for dig :0)
Der er ingen ny agp driver.....

Du kunne jo også opdatere din grafikkortdriver. Den sidste nye "godkendte" hedder 45.23.....
Husk at slette den gamle inden du lægger en ny ind ;0)

Hvis du har xDSL skal rate stå til 9999 og de der cl_indstillinger ville jeg nok tage med et gran salt......
Avatar billede xrenegade Nybegynder
28. oktober 2003 - 16:33 #5
jeg lover dig for at hvis din rate står til 9999 så har du høj choke...rate skal stå til 25000 som ducks har skrevet
Avatar billede xrenegade Nybegynder
28. oktober 2003 - 16:33 #6
men har jo ikke rigtigt noget med fps at gøre
Avatar billede andersenph Nybegynder
29. oktober 2003 - 09:01 #7
Jeg spiller sq da med 9999 og har 0 choke....