Avatar billede m0nk3y Nybegynder
26. oktober 2003 - 21:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flere channels end 20 ?

Hvordan kan det være nogle som f.eks. fishbot kan være på monstor mange channels. Når lille mig kun kan være på 20 ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. oktober 2003 - 21:50 #1
og hvad er fishbot ...

hvis det er en service der kører på det net du er på så er det derfor ..
en irc server har en limit på hvor mange kanaler man kan joine.

feks så kan man joine 30 kanaler på efnet på irc.homelien.no
og kun 20 på irc.du.se.

der er forskelligt fra server til server ... men en service der kører på nettet er der selvfølgelig ingen limit på.
Avatar billede m0nk3y Nybegynder
26. oktober 2003 - 22:03 #2
Det er Quakenet.org jeg snakker om... der er en hvis fishbot som de fleste har set hvis de var på Qnet...! Den er på MEGA mange channels... er det fordi at det er en IRC admin der har lavet den ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. oktober 2003 - 22:12 #3
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. oktober 2003 - 22:14 #4
og her er noget info om hvad fishbot er
http://www.telkman.co.uk/f/
Avatar billede m0nk3y Nybegynder
26. oktober 2003 - 22:17 #5
ok... i får alle point... smid et svar!
Avatar billede m0nk3y Nybegynder
26. oktober 2003 - 22:18 #6
Vidste ikke at det var et qnet service... da en lam bot :/
Avatar billede m0nk3y Nybegynder
26. oktober 2003 - 22:32 #7
Smutter iseng.... i må få point i morgen hvis i vil...!