Avatar billede jfalken Nybegynder
26. oktober 2003 - 16:11 Der er 1 løsning

stakoverløb pga VxD ved genstart

Jeg kan ikke komme ud af de groveste skærmindstillinger:
Ved genstart får jeg fejlmelding:
Tråden afsluttes pga staloverløb. En VxD, der formodentlig er installeret for nylig, har brugt for megen stakplads. Angiv en højere værdi for minSPs' i system.ini eller fjern nyligt installerede VxD's. Der er nu allokeret 6 SP'er.
Please help. Jeg kører W98, har i sommer fået nyt netkort og grafikkort (geforce 440MX). Har problemer i Norton antivirus:kan ikke åbne options pga manglende resourcer - skriver den.
Og får jævnligt fejlen: under initialisering af vmouse har windows lavet en beskyttelsesfejl. Herefter må jeg genstarte i fejlsikret tilstand.genstarter, men kan ikke få mine normale skærmindstillinger til at fungere.
Hvad gør jeg?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. oktober 2003 - 16:17 #1
du kan jo installere 98 oveni!