Avatar billede anne_lisa Nybegynder
26. oktober 2003 - 12:42 Der er 1 kommentar

Smal skærm

Jeg har en skærm der har fungeret fint i flere år. Nu er den imidlertid begyndt at lave et smalt billede, der samtidigt er lidt for højt. Ved hjælp af justeringsknapperne på skærmen har jeg fået windows-programmerne til at fylde hele skærmen igen. Men når jeg gerne vil spille et spil, går den tilbage til den smalle skærm. Også kan jeg ikke få billedet til at fylde hele skærmen.
På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. oktober 2003 - 12:58 #1
det er en fejl i monitoren, og det er ikke noget man selv kan lave.
Du kan enten sende den til reparation eller købe en ny.

En reparation kan næppe betale sig da de efterhånden er kommet så langt ned i pris, men er det en meget dyr skærm kunne det selvflg. være en løsning.