Avatar billede zillamadilla Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:21 Der er 13 kommentarer

jeg vil se billede på tv OG monitor

jeg vil gerne se billedet både på min monitor OG tv på samme tid...
kan og hvordan gør man...
Avatar billede tronic1 Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:26 #1
hvad for et grafikkort har du?
hvilket software er der installeret? både win version og til grafikkortet?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:26 #2
kan du ikke bare lade vær med at maximere vinduet?
Avatar billede zillamadilla Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:31 #3
jeg har winXP og Geforce3 TI
Avatar billede zillamadilla Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:32 #4
og hvordan tildeler jeg mine point?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:37 #5
"og hvordan tildeler jeg mine point?".. mener du hvordan du giver point?
det kan du kun hvis der er nogen der har lagt et svar i stedet for en kommentar.
Avatar billede zillamadilla Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:39 #6
ok så for at summere op... så har jeg GeForce 3 TI og køre Win XP, og vil gerne have billede både på min monitor OG min tv skrærm... kan det lade sig gøre?
Avatar billede darkside Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:29 #7
Ja hvis du bruger tvtool www.tvtool.info det er dog ikke gratis
Avatar billede c-holst Novice
24. oktober 2003 - 23:35 #8
geforce3 ti adskiller sig på det punkt fra de andre kort i GF familien ved at tv-out ikke virker på samme måde. derfor kan du sikkert kende nogen der har både nyere og ældre kort end dig og bruger tv-out ved hjælp af driveren fra nvidia, men det kan du ikke.
Tror du bør holde dig til tv-tool der er både nemt og godt, og du kan prøve det i 15 minuter af gangen, så du kan se om de er 12 euro værd. Det er der nok mange der mener det er.
Avatar billede darkside Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:37 #9
c-holst, man kan nemt bruge driveren fra nvidia til tvout, men man kan ikke få billede på både tv og monitor på samme tid med den..

Grunden til dette er at Nview ikke findes i Geforce 3 chippen.
Avatar billede c-holst Novice
24. oktober 2003 - 23:48 #10
tak, nu tror jeg nok det snart siver ind.

når du vil have billede på både tv og skærm, er det så fordi du vil side og arbejde ved dem begge på samme tid, og så bruge et tv som monitor, eller vil du bare gerne kunne styre maskinen via din monitor mens du fx ser en film på dit tv.
undskyld jeg spørger
Avatar billede zillamadilla Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:49 #11
jeg vil bare kunne se det samme på mit tv som jeg kan på min monitor
Avatar billede c-holst Novice
28. oktober 2003 - 14:21 #12
har du fået leget lidt med tv-tool. med det kan du nok opnå det du ønsker. og du kan switchw mellem skærm og tv ved hjælp at et enkelt tastetryk.
du kan sikkert også få den til at vise begge dele.

der er noget siden jeg har haft mit tv-out slået til og endnu længere siden jeg havde tvtool, så prøv dig lidt frem.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 04:25 #13
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.