Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
23. oktober 2003 - 20:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lette spørgsmål ang knap

Jeg har lavet den flash film der køre nede i højre hjørne på wwwclub-p.dk når man trykker på den skal den kalde nyhedsms.asp frem i det store rum i midten af siden. Rummet hedder "navigation" men den popper bare op i et ny vindue. Hvordan får jeg den til at poppe op i navigation

min kode ser sådan ud

<HTML>
<HEAD>
<TITLE>nightleif</TITLE>
</HEAD>
<center><br>

<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.#version=5,0,30,0" height="96" width="128">
<param name="movie" value="nyhedsms.swf">
<param name="quality" value="best">
<param name="play" value="true">
<embed height="96" pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash" src="hej.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="128" quality="best" play="true">
</object>
</center>
</BODY>
</HTML>
Avatar billede flashers Nybegynder
23. oktober 2003 - 20:48 #1
hviken action har du på filmen/knappen som det jo lidt er
Avatar billede zpliff Nybegynder
23. oktober 2003 - 21:30 #2
normale links vil have target på:

<a href="nyhedsms.asp" target="framenavn">link</a>
Kan man ikk oz bruge det i flash?...dunno...bare et forslag
Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:57 #3
det ved jeg ikke om man kan. Kan man det?
Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:58 #4
jeg har brugt telltarget og sat den til navigation
Avatar billede gormen Nybegynder
24. oktober 2003 - 09:29 #5
på din knap, i dit mc ligger du denne action.
du skal så bare ændre stien i koden så den finder den rigtigte side

on (release) {
    getURL("http://www.fuldestitildokument.html", "navigation");
}
Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
10. november 2010 - 10:50 #6
Da i ikke har indlagt noget svar tager jeg pointene selv - skriv hvis i vil havde dem så få i dem.