Avatar billede snipermode Nybegynder
23. oktober 2003 - 17:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kartotek med billede på den enkelte

Hej

Jeg efterlyser subj. hvor man kan indskrive diverse informationer om venner/familie (navn adresse, telefon m.v.)og hvor man kan tilknytte/uploade et billede til hver enkelte...
Avatar billede zpliff Nybegynder
23. oktober 2003 - 21:35 #1
hmm....hvis du leder efter et upload script så tjek her:
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=599

Kunne være noget måske :)
Avatar billede snipermode Nybegynder
23. oktober 2003 - 21:51 #2
nej det lister "alle" billeder.... det jeg søger er lidt som kartotek 0.9 der ligger på selvsamme side ...dog med en upload komponent så et billede kan tilknyttes...
Avatar billede zpliff Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:34 #3
upload komponentet kan du da lave ved siden af...der findes jo små simple upload systemer, som uploader den valgte fil til samme mappe....
Avatar billede snipermode Nybegynder
24. oktober 2003 - 16:01 #4
hmmm...søger noget ..men måske et "community" system kan klare det bedre... dog med lidt tilretning...
Avatar billede snipermode Nybegynder
26. oktober 2003 - 07:37 #5
hej

har nu indkøbt en applikation - der med lidt tilretning kan opfylde behovet...