Avatar billede cypherdenmark Nybegynder
23. oktober 2003 - 11:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjern bruger fra messenger 4.7

Hej Alle

Jeg kunne godt tænke mig at fjerne en bruger fra Messenger. Således at min email ikke fremgår mere, f.eks. i dropdown menu mm

Takker
Avatar billede resten Nybegynder
23. oktober 2003 - 11:59 #1
Kan du uddybe det lidt ?
Eller også er det mig der ikke rigtig forstår det du mener :)
Avatar billede cypherdenmark Nybegynder
23. oktober 2003 - 12:27 #2
Når der står "klik her for at logge på anden konto" klikkes der på denne. Herefter kommer logon viduet op. Her kan man så vælge email adresse. Og der er her min konto dukker op, det er denne jeg ønsker at man ikke kan se mere.

Håber det hjalp.

Glæder mig til svar
Avatar billede resten Nybegynder
23. oktober 2003 - 12:40 #3
Oki nu forstår jeg det :)

Men er det fordi der er flere E-mail adresser eller fordi du ikke ønsker andre som sider ved maskinen kan se du har logget dig ind ?
Avatar billede cypherdenmark Nybegynder
23. oktober 2003 - 12:46 #4
Bla fordi der er mange email adresser og det kunne da også være smart hvis andre ikke kunne se, at man havde logget ind. Men primært slette nogle emailadresser da der er for mange....
Avatar billede resten Nybegynder
23. oktober 2003 - 12:51 #5
Mit forslag ville være at slette messenger og indstaler den på ny evt kan du lige kopier dine kontakt personer og bagefter importer dem igen på den nye msn du har lagt ind hvis de ikke automatisk kommer frem når du logger på din konto.

Og for at fjerne messenger skal du kopier denne kommando til start-kør.

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove