Avatar billede msjubii.dk Nybegynder
21. oktober 2003 - 15:44 Der er 13 kommentarer

skærmbilledet ryster

Jeg står og har et problem.
Efter jeg flyttede, så i min nye lejlighed, kan jeg ikke stille min skærm nogen steder uden skærmbilledet ryster.
Der må være et eller andet i lokalet som forstyrrer skærmen, men aner ikke hvad. Jeg har prøvet at fjerne alt fra skærmen, som har elektriske installationer, har flyttet dne rundt i rummet, det er det samme.
Har så prøvet at tage skærmen med et andet sted hen, for så kunne dte jo være skærmen var i stykkker. men nej, der er intet der.

Hvad fanden kan dte værre? jeg for ondt i hovedet af at skærmen den ryster/flimrer sådan..

Er det sandsynligt at naboen/overboen har en forstærker eller noget som kan forstyrre i min lejlighed? Syntes bare det lyder lidt utroligt..

Nogen som har gode råd?
Avatar billede chalde Seniormester
21. oktober 2003 - 15:48 #1
Du har ikke noget der trækker (luft) direkte mod skærmen?
har oplevet med min gamle (og rimelig følsomme) skærm, at billedet begyndte at vibrere hvis der var vind/luftstrøm ned i den.
Avatar billede perj Nybegynder
21. oktober 2003 - 15:53 #3
Formentlig bare din opdateringshastighed der skal ændres til 75 Hz eller mere.
Avatar billede ird Praktikant
21. oktober 2003 - 16:02 #4
evt dine højtalere der står tæt på skærmen
Avatar billede msjubii.dk Nybegynder
21. oktober 2003 - 19:42 #5
Jeg har prøvet at sætte den på 70 eller 75 hz, men det hjælper ikke, syntes faktisk det gør det en smule værre..
Avatar billede perj Nybegynder
21. oktober 2003 - 19:47 #6
>>ird. Har du læst spørgsmålet?
"Der må være et eller andet i lokalet som forstyrrer skærmen, men aner ikke hvad. Jeg har prøvet at fjerne alt fra skærmen".
Avatar billede msjubii.dk Nybegynder
21. oktober 2003 - 19:50 #7
Mine højttallere står heller ikke for tæt på ..

Som skrevet har jeg prøvet at fjerne alt fra skærmen, hvilket giver det samme :/
Avatar billede ird Praktikant
22. oktober 2003 - 10:15 #8
perj!??

Ens højtalere kan da godt være skyld i at skærmen flimre så forstår ikke lige din kommentar
Avatar billede perj Nybegynder
22. oktober 2003 - 12:39 #9
>>ird. Går ud fra han også har fjernet højttalere, når han skriver han har fjernet ALT.
"Der må være et eller andet i lokalet som forstyrrer skærmen, men aner ikke hvad. Jeg har prøvet at fjerne alt fra skærmen".
Avatar billede msjubii.dk Nybegynder
22. oktober 2003 - 22:20 #10
Har fundet ud af, at når skærmen har været tændt i en ca halv time, er rystelserne ikke så store. Og nogle gange helt væk, Men det sker så at de kommer tilbage igen.. Mystisk, men jeg må leve med det, eller få fat i en anden skærm som er i noget bedre kvalitet
Avatar billede ird Praktikant
06. december 2003 - 10:51 #11
Mon snart dy fik tid til at lukke her eller give feedback, så vi ved om problemet blev løst!???
Avatar billede ird Praktikant
27. februar 2004 - 14:41 #12
Fik du måske tid til at give feedback her eller lukke tråden????
Avatar billede ird Praktikant
12. marts 2004 - 09:20 #13
Mon ikke her snart kom mulighed for du gad droppe et svar eller lukke spørgsmålet :?