Avatar billede adh88 Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke sende filer med MSN messenger?

Jeg har lige fået addet ny ven til messenger...Men han kan bare ikke sende filer til mig,og jeg kan ikke sende til ham. Jeg kan selv godt sende til ander, så jeg går udfra der er ham der er noget i vejen med....
Mit spm er så..Hvad er problemet? Hvordan kan det ændres så vi kan sende filer?

Mvh ADH88
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:04 #1
jeg vil gætte på at han har en firewall installeret..
enten via software eller via winxp..
eller en router.. med firewall
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2003 - 21:09 #2
I kan finde hvilke portnumre der skal være åbnet for i firewallen på messengers hjemmeside.
Avatar billede adh88 Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:13 #3
Scramer--> hvor finder jeg det???:)
Han har ikke firewall, men måske er firewallen i XP ikke slået fra....Hvordan er det lige jeg finder ud af det??
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2003 - 21:18 #4
Under start-->kontrolpanel-->administration-->tjenester-->
Firewall til Internetforbindelse/Deling af internetforbindelse
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2003 - 21:22 #5
Ellers kan du også lige checke op på denne side
http://messenger.msn.dk/Help/Issues.aspx
Avatar billede adh88 Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:24 #6
Mange tak for det hurtige svar scramer!! Så derfor får du pointene....
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2003 - 21:25 #7
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2003 - 21:29 #8
UPS, havde ikke lige set at jeg havde fået point :O), men siden fortæller alligevel noget interessant, for dem der sidder bag firewall