Avatar billede radiohead Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:04 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

ICQ Lite og History

Hej da

Ved nogle af jer, om der findes en version af ICQ Lite, hvor man kan se 'history' ligesom man kan i den almindelige ICQ 2003a?
Jeg vil nødigt af med ICQ Lite da jeg sætter stor pris reklamefrit software.

På forhånd tak
Avatar billede soreno Praktikant
19. oktober 2003 - 14:09 #1
Hvad med at give Miranda chancen:
http://www.miranda-im.org/

Der findes mange spændende plugins, der i blandt et som hedder noget ala history++
http://miranda-im.org/download/index.php?action=display&id=1

Standard ikonerne er ikke så pæne. Men de kan også skiftes:
http://miranda-im.org/download/index.php?action=display&id=35
Avatar billede dana Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:11 #2
Du skal gå i Generelt/Indstilling/Lagring og hakke af for at den skal gemme indgående og udgående meddelelser.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:12 #3
hvis jeg var dig ville jeg installere almindelig ICQ2003, også http://www.icqplus.org/download.htm oveni.. så slipper du for reklamer og det bliver ret så pænt! :)
Avatar billede spontek Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:14 #4
Ja som Soreno skriver, kig på Miranda Instant Message  Dansk vejledning på http://miranda.spontek.dk - programmet bliver på dansk med det danske plugin (det står på siden hvordan du gør)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
19. oktober 2003 - 14:19 #5
Jeg kan også kun anbefale Miranda IM (Instant Messenger), der kommer aldrig reklamer, da den er OpenSource :-)

Der er masser af plugins, protokollerne er faktisk også plugins. Derfor understøtter Miranda IM både ICQ, MSN, AIM, Jabber, de der polske og snart også Yahoo! IM (Yahoo-pluginet er under udvikling, de er vist nået ret langt :-) Det virker i hvert fald lovende for dem der bruger den protokol).
Avatar billede spontek Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:24 #6
Det eneste der mangler til Miranda IM er et Skype-plugin  :-)
Avatar billede dana Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:25 #7
radiohead> ICQ Lite er ikke standard sat op til at lagre History, som i den store udgave af ICQ, men du skal bare gøre som i min tidligere anvisning.
Avatar billede radiohead Nybegynder
19. oktober 2003 - 15:01 #8
jeg prøver lige at kigge på jeres forslag..

vender tilbage om lidt
Avatar billede radiohead Nybegynder
19. oktober 2003 - 15:03 #9
dana.. Hvis jeg vælger din metode, så lægger den bare en log-fil ikke?
Avatar billede radiohead Nybegynder
19. oktober 2003 - 15:09 #10
jeg deler pointene mellem dana og elskermad da jeg har valgt at bryge begge versioner af ICQ

Tak for hjælpen allesammen

-Radiohead
Avatar billede radiohead Nybegynder
19. oktober 2003 - 15:13 #11
hmmm.. nu kan jeg ikke engang få den almindelige version af ICQ til at vise history.. Den er tom uanset om jeg har skrevet!?
Avatar billede radiohead Nybegynder
19. oktober 2003 - 15:44 #12
ok.. det var bare mig der var newb :)