Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
19. oktober 2003 - 00:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

eMule problemer

Den bliver ved med at sige at port XXXX is not reachable..

Så nu spørger jeg så jer eksperter om hvordan man kan få det til at du da jeg ellers kommer til at få en meget langsom download.

Tror det har noget med en firewall at gøre, men altså bare hjælp mig med at få det til at du ordentligt..

På forhånd tak..
Avatar billede lap Nybegynder
19. oktober 2003 - 10:42 #1
start lige med at fortælle om din opstilling, for ja, det er en firewall. Hvilket operativsystem, hvilken firewall osv., for ellers kan du jo ikke hjælpes.
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
19. oktober 2003 - 11:05 #2
Jeg har Win XP og enten så er det den firewall som følger med win xp [hvilket jeg er ret sikker på det er] ellers så er det en der hedder avast! antivirus...

Men bare lige en lille guide til hvordan jeg disabler win xp firewall og/eller avast! antivirus firewall da jeg er ligeglad med at have en firewall..
Avatar billede chalde Seniormester
19. oktober 2003 - 12:57 #3
start->kontrolpanel->netværks/internetforbindelser->netværksforbindelser-> højreklik og vælg egenskaber for din lan forbindelse->avanceret-> fjern hakket i "beskyt computeren mod......"

God fornøjelse med at køre uden firewall på emule netværket, og husk gevalia når apg kommer på besøg.
Avatar billede dynamotermostat Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:13 #4
Hvis du sidder bag en router skal du huske at åbne for porten i den og så forwarde traffiken til din IP.
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:56 #5
øh sig hvad_?

og hvordan gør jeg så lige det :D..
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
19. oktober 2003 - 21:43 #6
kontrolpanel > netværksforbindelser > højreklik på lan-forbindelse, vælg egenskaber > marker internetprotokol (TCP/IP) vælg egenskaber > vælg avanceret > fanebladet indstillinger vælg egenskaber > tillad alle porte nu. Fjern evt. flueben fra aktiver TCP/IP-filtrering (alle kort)
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
21. oktober 2003 - 13:48 #7
... laver det her igen senere..