Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
18. oktober 2003 - 18:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ændre navnene

Når jeg klikker på min Messenger version 6.0 - så får jeg en oversigt over alle mine "kontaktpersoner" - hvem der er online eller ikke.
Men jeg kunne godt tænke mig, selv at skrive deres navne på oversigten.
Hvis der for eksempel i oversigten står en emailadresse, så ville jeg gerne ændre den til: Maria
På den måde ville alle kontaktpersonerne stå tydeligere.
Er dette muligt, og hvordan.
Avatar billede resten Nybegynder
18. oktober 2003 - 18:41 #1
Det kan du ikke.
Avatar billede knighten Nybegynder
16. november 2003 - 13:23 #2
Sikke noget fis....
Det kan man sagtens... Hent Msg PLUS.. http://www.msgplus.net
Der kan man lave brugerdefinerede navne
Avatar billede arlet Juniormester
16. november 2003 - 13:25 #3
Ja, hent msg Plus, hvis du vil have masser af spyware ind på din computer...
Avatar billede resten Nybegynder
16. november 2003 - 13:35 #4
arlet--> Har du selv prøvet at lægge msn plus ind ? for hvis du har det ville du jo også vide at du selv bestemmer hvilket du ville ligge ind :)
Avatar billede arlet Juniormester
16. november 2003 - 13:39 #5
ved godt man kan fravælge den sponserpakke, men man finder spyware alligevel, ville bare lige advare
Avatar billede knighten Nybegynder
16. november 2003 - 13:48 #6
Det er jo det man må leve med hvis man vil have nogle ekstra funktioner.
Har haft plus i lang tid uden sponsorprogrammet, og hvis man bare sørger for at opdatere sin Ad-aware og køre den ugentligt, så har jeg ikke fundet nogle problemer.
Avatar billede resten Nybegynder
16. november 2003 - 13:51 #7
Jeg har ej heller ingen problemmer med msnplus som jeg selvfølgelig også har fravalgt sponserpakken fra på og den smule der evt skulle komme af spyware er fjernet med spybot :)

Men det er da rigtig arlet at man skal passe lidt på for det er lidt lusket måde den kommer frem på under indstalation...