Avatar billede lassebm Nybegynder
04. januar 2001 - 13:07 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

HJÆÆÆLP!!!

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med dette forbandede irreterende problem!!
Jeg har nogle spil som jeg ikke rigtig kan køre selvom mine sytemkrav opfylder spillet!
Feks.
Le Mans 24 Hours
233 Mhz Processor
32 Mb Ram
4x Cd-Rom
4MB Gfx Kort
Sound Card SB compatible.

Mit system:
EPOX-MVP3C2 Motherboard
500 Mhz K6-2
256 MD SD Ram
48x CD-Rom
Asus Riva TNT2 Pro 32 Mb AGP Gfx kort
Turtle Beach Lydkort PCI

(Nyeste drivere er installeret til mig gfx kort) Detenator 3

Directx 8.0 er ligeledes installeret!
Nyeste bios opgradering installeret!

Hvad fanden er der galt!!?!!
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. januar 2001 - 13:08 #1
HVis der er nogen der kan hjælpe mig, så at mit problem bliver løst 100% vil der muligvis blive mulighed for flere point! =)
Avatar billede wisen Nybegynder
04. januar 2001 - 13:11 #2
Får du nogen fejlbesked ?
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. januar 2001 - 13:13 #3
Nop! Overhoved ikke!
Avatar billede milo Nybegynder
04. januar 2001 - 13:14 #4
hvad er så problemet? hakker spillet eller hvad er det?
Avatar billede wisen Nybegynder
04. januar 2001 - 13:16 #5
Det skal lidt mere til, for at kunne spore problemet.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
04. januar 2001 - 13:18 #6
Avatar billede xtom2 Nybegynder
04. januar 2001 - 13:20 #7
woop! sorry. Jeg tager lige briller på og prøver videre..
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. januar 2001 - 13:32 #8
Hakker og hakker!! Det køre bare hammer landsomt når den kommer til nogen steder hvor at den skal loade meget grafik! Så jeg ved ikke lige om man kan kalde det hakke!

Men det skal nok lige med at det altså ikke er det eneste spil der gør sådan!
Avatar billede fireball Nybegynder
04. januar 2001 - 13:33 #9
visse spil viser sig at være for ringe i deres updates til at kunne klare systemkravene, og derfor vil de aldrig accepteret af styresystemet da spillet højst sandsynligt er af for ringe version. tag fx et ældre spil som NHl98. det kan køre på noget så forældet som voodoo1, men allerede ved voodoo2 bliver det for meget. derfor. ellers prøv at gå på internettet under driverupdates til både spil og grafikkort.
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. januar 2001 - 13:33 #10
xtom>>
Yes yes, det er bare i orden! =)
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. januar 2001 - 13:58 #11
fireball>>
Hmm de har testet spillet med et tnt2 kort og et voodoo3 kort!
Avatar billede teknik Juniormester
04. januar 2001 - 16:34 #12
Har du sørget for nogle 100MB fri Hddd plads...det er kritisk for afviklingen af mange spil.
fx. DF3-LW anbefaler  140MB minmum for at køre i høj opløsning
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2001 - 16:52 #13
Er soundcard konvetibel som du skriver?
Det er måske forkert at du har opgraderet de hele, det kræver måske et path til spillene for at de virker.
Der kan være en driver, som ikke er installeret optimalt.
Din CPU kan være for hurtigt.
Avatar billede teknik Juniormester
04. januar 2001 - 17:00 #14
Detonator 3 Driverne er tydeligvis \"finjusteret\" med henblik på god Opeen_gl
ydelse, da fx. Quake3 jo så ofte bruges som reference/benchmark...
Det koster noget i andre spil, fx. bil-spil, som typisk kører med Direct3D metoden

Prøv evt. med grafikkortsproducentens egne drivere.
Lidt problemer med at se helt præcist hvad dit kort hedder...
Jeg har valgt at linke til denne drive
ASUS AGP-V3800/V6600/V6800 Series driver for Windows 9x (til TNT2)

ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/vga/agp/v6600/9x375drv.zip

..Jeg har taget det \"langsomme\" linkt til Taiwan, da ASUS Usa Ikke lige \"svarede\".

Vær opmærksom på, at K6-II\'eren ikke lige netop bringer det bedste frem et TNT2 kort, og at systemet derfor yder øøøh mon ikke det er 20-30% ringere end et 500Mhz Celeron system...
Og det er jo  - ind i mellem - \"irriterrende - langsomt\"

mvh :-)
Teknik
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. januar 2001 - 18:14 #15
teknik>>
ja har også fået at vide af en bekendt at det nok skyldes min lorte k6-2 som ikke arbejder så godt sammen med mit tnt2 kort!
Angående min plads så har jeg 11 GB ledig. Mon ikke det er nok! *S*!
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. januar 2001 - 18:15 #16
Og jepper! Har prøvet med de drivere der fulgte med, og der lavet spillet bare fuldstændig kagemand i det! =(
Avatar billede lassebm Nybegynder
13. januar 2001 - 13:43 #17
hmm! ingen hjælp her!! lukker spørgsmålet!!!
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2001 - 01:05 #18
Har du prøvet at have et program installeret, som nedsætter hastigheden på din cpu?
Avatar billede lassebm Nybegynder
25. januar 2001 - 17:22 #19
kharder>
Nej. hvor kan man finde det!!
Og jeg tror heller ikke lige at det er det der er problemet! Har snakket med min fætter og siger at det simpelthen skyldes at tnt/tnt2 og k6/k62 ikke er de bedste venner! Jeg skulle have købt et voodoo3 kort i stedet! Men sådan er det jo!!!