Avatar billede pepo Nybegynder
16. oktober 2003 - 21:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min printer er væk!

Efter at have installeret XP efter et crash kan jeg ikke finde min netværksprinter. Det eneste der dukker op når jeg søger efter printeren er "Microsoft Windows netværk". Heller ikke hvis jeg indtaster printerns navn eller ip-adresse sker der noget.
Det er i øvrigt en Tektronix 850 og printerdriverne er installerede.
Avatar billede smikkel Nybegynder
16. oktober 2003 - 21:25 #1
har du delt din printer ud på netværket efter du inst. den
Avatar billede pepo Nybegynder
16. oktober 2003 - 21:38 #2
Det har den været før, men også fra den anden computer på netværket er den borte.
Avatar billede thill Nybegynder
16. oktober 2003 - 21:55 #3
Da din XP "Crashede", vordan installerede du så XP?
Var det en installation oven i den gamle eller lavede du en korrekt installation ved at slette partitionen, så formatere og så installere?