Avatar billede guldfisk82 Nybegynder
16. oktober 2003 - 18:47 Der er 6 kommentarer

En Omskifter Fra høretelefoner til Pc-Højtaler

Hej, jeg har mine pc-højtalere på hver sin side af skærmen, men jeg har også nogen høretelefoner som jeg bruger når jeg snakker voice over nettet, er der nogen der ved om man kan købe sådan en omskifter så man ikke skal ned og rode bag ved pcén hver gang man skal skifte om, og hvor henne???
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. oktober 2003 - 18:57 #1
Avatar billede guldfisk82 Nybegynder
16. oktober 2003 - 18:59 #2
ja men det skal være en med kontakt så høretelefonerne ikke køre samtidig højtalerne
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. oktober 2003 - 19:04 #3
køb eller lave sådanne en, sammen med Minijack splitteren

http://www.av-supply.dk/index.php?index=17&show=6&partid=5&menuid=1

så kan du have samlingen på bordet og pille høretelefonerne fra efrer behove
Avatar billede guldfisk82 Nybegynder
16. oktober 2003 - 19:06 #4
Det bliver noget rod!!
Avatar billede andersenph Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:59 #5
Jeg har sådan en minijack splitter monteret.
Mine højttalere har on/off knap.
Hvis du har det samme er det faktisk en god løsning.....
Avatar billede ghetto-bird Nybegynder
17. oktober 2003 - 10:39 #6
Ja det kan man. Du kan købe sådan en der er plads til begge stik i alle de der pc forretninger vil jeg tro. Jeg har en til når vi skal på ferie så min lille søster også kan høre mit musik(Vi har samme musiksmag, Det er derfor). Ellers i fona, merlin, elgiganten(100%sikker på den). Men prøv og kig om de har den de forskellige steder. HELD OG LYKKE!