Avatar billede hitengel Praktikant
16. oktober 2003 - 14:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sygate's pop-up-vindue vil ikke forsvinde ved Windows-start!

Hver gang jeg starter Windows, kommer Sygate med et pop-up-vindue om, at jeg skal registrere min version. Hvilket jeg faktisk også har prøvet at gøre flere gange, men det hjælper ikke! Vinduet kommer stadig ved hver Windows-start, og jeg er efterhånden ved at være godt træt af det.
Er der ikke en måde, jeg kan fjerne det på? (Altså kun vinduet, ikke Sygate, som jeg er blevet ret glad for).
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. oktober 2003 - 14:08 #1
Det er måske fordi du har hentet betalingsversionen af sygate, den gratis er ikke helt let at finde. Jeg prøver lige at finde et link til dig

Hvis du vil have lukket generelt for internet popup, så instaler nyeste engelske version af google toolbar, den klare de irriterende popup's
Avatar billede hitengel Praktikant
16. oktober 2003 - 14:14 #2
Ok, jeg vil meget gerne have den gratis version, så! Men det er jo ikke et internet pop-up, men et der kommer, når Sygate loader ved starten.
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. oktober 2003 - 14:25 #3
Du skulle kunne downloade den herfra i gratis version, men jeg er ikke helt sikker, du må prøve dig frem

http://smb.sygate.com/products/spf_standard.htm
Avatar billede jensbchr Nybegynder
16. oktober 2003 - 16:24 #4
Her skal du også registrere dig men når det er gjort spørger den ikke igen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. oktober 2003 - 17:01 #5
Fint, jeg bruger selv sygate og er meget tilfreds med den