Avatar billede drakster Nybegynder
14. oktober 2003 - 22:59 Der er 5 kommentarer

problemer med Windows mediapplayer fullscreen

Efter en opdatering af Windows er der sket en fejl i windows media player. Når jeg kører den i fullscreen, vil den nederste og øverste bar ikke "glide ud" af skærmen som den normalt gør efter et kort øjeblik. Derudover er der kommet en mindre grafisk fejl netop på den knap (øverst venstre hjørne) som slår den føromtalte glide-funktion til/fra. Se link:
http://www.drakster.frac.dk/WMP.jpg

Jeg kører WinXP prof og media player 9

Er der nogen der har nogen ide til hvad der er galt ville det være super??
Avatar billede ennos Nybegynder
15. oktober 2003 - 06:50 #1
Nogle gange sker der nogle mystiske ting under WIndows opdateringerne.

Det mest umiddelbare idé jeg kan få er at prøve at reinstallere WMA. Plejer at hjælpe i de fleste programmers tilfælde. ;o)
Avatar billede ennos Nybegynder
15. oktober 2003 - 06:51 #2
WMP - mente jeg. Det er tidligt... ;o)
Avatar billede drakster Nybegynder
15. oktober 2003 - 10:10 #3
Har lige prøvet reinstall. Det virkede ikke ;-(
Er der andet jeg kan prøve??
Avatar billede ennos Nybegynder
15. oktober 2003 - 22:54 #4
Ikke lige umiddelbart... opdateringen har messed up i et eller andet...

Gør ikke selv så meget i opdateringer fra Windows - er det muligt at fjerne den sidste igen? Det kunne være en mulighed...
Avatar billede drakster Nybegynder
16. oktober 2003 - 13:43 #5
Problemet er det ikke er ved den sidste opdatering det skete. Jeg er ikke helt sikker på ved hvilken opdatering det skete. Og jeg orker næsten ikke winXP reinstall.