Avatar billede danielfrost Nybegynder
14. oktober 2003 - 10:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SQL Mail

Hejsa!

Jeg skal bruge noget hjælp til at få SQL Mail i SQL Serveren til at fungere...!

Jeg er kommet så langt at jeg har fået oprettet en mailbox under "mail" i kontrolpanellet. Når jeg så vil teste den i SQL Serveren kommer der en MAPI fejl, hvilket jeg ikke aner hvad er...!

Kan nogen guide mig igennem....
Avatar billede cp1 Nybegynder
14. oktober 2003 - 11:26 #1
Avatar billede danielfrost Nybegynder
14. oktober 2003 - 11:48 #2
Der er åbenbart nogle limitations i MAPI, så jeg ikke kan bruge SQL Serveren til det jeg gerne vil! Så må jeg ha' fat i et komponent!
Tak for hjælpen ellers!