Avatar billede astengaard Nybegynder
13. oktober 2003 - 10:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

To udskrifter af faktura i C5

Hejsa

Jeg har en C5 ver. 1.80 kørende på en server som har kørt i laaang tid. Nu har jeg så geninstalleret min arbejdsstation, og så har jeg fået det problem, at der kun kommer en udskrift af en faktura, hvor der tidligere kom to, når jeg fakturerede.

Jeg har ikke installeret noget vedr. C5 på arbejdsstationen, kun kopieret en manglende DLL-fil over på arbejdsstationen.

Jeg har prøvet at antal kopier i printeropsætningen, som jeg kan vælge når jeg kommer til udskriftsbilledet, men det hjælper ikke noget...

Mvh.
Allan Stengaard
Avatar billede leif Seniormester
13. oktober 2003 - 13:11 #1
Kan du ikke bare sætte den til 2 kopier ???
Avatar billede astengaard Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:09 #2
Det var det jeg prøvede at skrive i nederste afsnit af mit indlæg. Jeg har prøvet at vælge 2 kopier i udskriftsbilledet, men der kommer stadig kun 1 faktura
Avatar billede leif Seniormester
13. oktober 2003 - 16:04 #3
Prøv at installere en C5 lokalt på maskinen ikke bare flytte manglende DLL filer.

Jeg har altid haft sjove print problemer med C5, dog ikke i Ver. 3, kan dog også anbefales at opgradere !!!
Avatar billede capital Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:59 #4
Under debitor -> tilpasning -> aktionslister -> standard skal du under funtion OrdFaktura kan du angive, hvor mange kopier du ønsker at den enkelte std. udskrift
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
28. oktober 2003 - 17:47 #5
Hvilken printer skriver du til? "Standard Windows" eller DOS printer
Avatar billede astengaard Nybegynder
29. oktober 2003 - 12:23 #6
capital>> Jeg har prøvet dit tip, men det hjalp ikke. Nu står der godt nok 2 i kopier i udskriftsbilledet, men der kommer stadig kun 1.

tommypedersen>> Jeg skriver til Standard Windows. Jeg har 2 printere, som begge kører via en anden PC med Windows XP. Da jeg prøvede at sætte den anden til standard printer og skrive til den, så kom der 2 kopier, som der skulle, så det er vel noget printeropsætning...
Avatar billede leif Seniormester
29. oktober 2003 - 12:54 #7
Det kan jo så være selve printerdriveren som er sat til at lave 2 kopier !!!

Men laver den også 2 kopier i fx. kontoplan ???
Avatar billede jeki Nybegynder
10. december 2003 - 10:12 #8
Problemet kan løses ved at oprette en ekstra aktion i aktionslisten. Gå til Debitor/Tilpasning/Aktionslister/Standard og opret en ekstra linie præcis magen til den der startet med OrdFaktura.
Avatar billede astengaard Nybegynder
10. december 2003 - 15:34 #9
Undskyld ventetiden, jeg havde glemt alt om det indtil jeki svarede. Jeg var lidt for hurtig da jeg afviste capitals svar. Da jeg satte en anden printer til standard printer virkede capitols løsning som den skulle, så hvis du svarer igen, så skal du nok få pointene, capitol.
Avatar billede astengaard Nybegynder
04. marts 2004 - 11:02 #10
Da capital ikke svarer lukker jeg spørgsmålet her