Avatar billede cooker Nybegynder
12. oktober 2003 - 22:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Radeon 9600 pro, Hvilken driver?

Jeg har købt et Radeon 9600 pro, kort men det brækker ned hele tiden, ca 10-20 sek efter et spil er startet. har prøver at downloade ny driver fra ati, men uden det er blevet bedre. Har funder en artikel hvor det ser ud til at der er installeret en anden driver end den jeg har hvor får jeg fat i den???

kortet: Sapphire Radeon 9600 Pro,
bundkort:msi kt6 delta
Avatar billede cooker Nybegynder
12. oktober 2003 - 22:47 #1
Avatar billede ulv Nybegynder
12. oktober 2003 - 23:33 #2
Jeg føler mig rimelig overbevist om at det ikke har noget som helst med drivere at gøre, men derimod skyldes det nok nærmere at en af dine hardware komponenter er blevet for varme, f.eks cpu, grafikkort ect ect
Avatar billede ulv Nybegynder
12. oktober 2003 - 23:34 #3
med hensyn til drivere tyder det på at de i artiklen bruger nogle rimelig gamle drivere (før catalyst 3.4) så dem skal du ikke bruge.
Avatar billede ulv Nybegynder
12. oktober 2003 - 23:36 #4
Det var dog utrolig at jeg ikke kan fedte tingene ned i én kommentar :)

do kan downloade sisoft sandra 2004 for at se dine temperaturer :) - http://download.com.com/3000-2086-10229189.html?tag=lst-0-1
Avatar billede ird Praktikant
13. oktober 2003 - 07:30 #5
http://www.tweakup.dk/HTML/download/ati.htm

disse virker 100%

Har du alle updates fra windows?
Tjekket fo0r spyware eller virus?
Avatar billede ulv Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:27 #6
Du kan også downloade de drivere som dit grafikkort producent har til rådighed, de er nogle gange bedre end ATI's drivere: http://download.sapphiretech.com/downloads/downloads.asp
Avatar billede ird Praktikant
13. oktober 2003 - 16:59 #7
hvad var forkert ved mit svar siden du afviste?