Avatar billede cool_casper Nybegynder
11. oktober 2003 - 00:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trillian 2 PRO/MSN - file transfer fejl !

Hey! :)

Jeg er den ellers lykkelige bruger af Trilian Pro 2. Men når jeg skal modtage filer fra folk der bruger MSN opfører den sig mærkeligt. Når det begynder at overføre står den bare og laver ingenting. Og hvis man kigger på den computer der bliver overført fra står den bare og mangler 1%... Jeg ved ikke hvad der er galt, men man kan justere port'en den modtager på. Jeg kunne forestille mig det var den der skulle pilles ved.

Nogen der har nogen ide om hva jeg kan gøre?
Avatar billede bentn Nybegynder
11. oktober 2003 - 01:10 #1
hvilken internet forbindelser har du?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. oktober 2003 - 01:36 #2
jeg kan vist heller ikke sende filer via Trillian til msn messenger..
så, jeg logger af trillian, logger på msn og sender filerne, og derefter logger på trillian igen..
Avatar billede cool_casper Nybegynder
11. oktober 2003 - 01:38 #3
Jeg har en 256/128 fra TDC, så ingen router det blocker! :)
Men jeg har en firewall kørende... Kan det være den?

hehe... Alternativ løsning! Men det mest når jeg ska modtage. Kan godt sende! ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 04:04 #4
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
18. december 2003 - 07:59 #5
svar