Avatar billede snabeljan Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg MSN version 4.7 i WinXP

Jeg HAR installeret version 6, men den gamle version bliver ved med at leve og jeg kan ikke umiddelbart se at jeg kan fjerne den

Hjælp...

/snabeljan
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2003 - 12:27 #1
Avatar billede bleze Nybegynder
10. oktober 2003 - 13:04 #2
Via control panel/add remote programs/windows components. Der ligger den
Avatar billede snabeljan Nybegynder
10. oktober 2003 - 13:12 #3
Bleze -> Det er altså kun version 6.0, der ligger der.

/snabeljan
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2003 - 13:18 #4
Prøv at skrive:
rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection %systemRoot%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

i kør.
Avatar billede snabeljan Nybegynder
10. oktober 2003 - 13:23 #5
Hej hejhej...

Ja - det virkede fint. Skulle lige have bootet maskinen - og ser nu at den ER væk
Avatar billede bleze Nybegynder
10. oktober 2003 - 13:34 #6
Nåh men 4'eren der er med xp ligger nu der på min uk xp pro og jeg kunne snildt fjerne den.  6'eren ligger der ikke for den er ny og ikke med i xp.  du er simpelthen ikke gået hen hvor jeg skrev. du har kun kigget på listen over de programmer du selv har inst og ikke dem der kommer med windows. det er en knap ude til venstre der hedder noget med windows components på engelsk