Avatar billede ikarus Nybegynder
02. januar 2001 - 19:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Cpu i 3D ..

Hej .
Jeg skal bruge en Cpu i 3d ,, lige meget om det Pentium eller amd ..  hehe
Har en på jeres disk som i kunne send til mig , eller kender i et website hvor man kan download  ?
takker .
Avatar billede stigc Nybegynder
02. januar 2001 - 19:53 #1
Avatar billede ikarus Nybegynder
02. januar 2001 - 19:55 #2
kan ikke finde server ???¿
Avatar billede ikarus Nybegynder
02. januar 2001 - 19:56 #3
altså .. skal ikke være et jpg eller gif billed ejg søger , men et file fra 3d studio max eller et andet program ...
thx ,
Avatar billede stigc Nybegynder
02. januar 2001 - 20:00 #4
jeg troede det var en joke!
At du ledte efter en prcessore man kunne downloade.

Ok, det er et 3d-objekt. Her:

http://www.3dcafe.com/asp/computer.asp

Avatar billede kludder Nybegynder
17. januar 2001 - 10:50 #5
Jeg er selv en Athlon tilhænger §:) Men lige til 3D Max er det desvære Intel der rykker, der er simpelthen ikke nongle driver til en athlon der rykker endnu §:(  Og er det version 3.1 af max du har, så er det en PIII du skal have, jeg har selv en dual 550  PIII og det rykker. Men jeg glæder mig til at jeg kan lave 3D med en dual athlon 1 Ghz, om et havlt års tid ca.