Avatar billede gjessing Nybegynder
09. oktober 2003 - 12:55 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

mine print bliver i farver selv om jeg tvinger dem i sort/hvid

nogle er problemet "plot style table er i dette format "*.stb"
når det er lavet i "*.ctb" formatet er der ingen problemer så kan jeg godt
dette spørgsmål er lidt svært at forklare, men jeg håber aligevel der er nogle der er friske på at prøve at besvare det.
Avatar billede dla Praktikant
09. oktober 2003 - 13:15 #1
Prøv den der hedder monochrome.stb, den plotter i sort. Ellers kan du editere i den du bruger, under fanen Table View sætter du color til black.
Avatar billede gjessing Nybegynder
09. oktober 2003 - 13:27 #2
nej selv ved monocrom printer den i farver et at lagene står til plot by layer
Avatar billede dla Praktikant
09. oktober 2003 - 13:48 #3
Beklager, jeg bruger altid selv ctb plot styles, så jeg ved ikke så meget om stb styles - håber en anden kan hjælpe.
Avatar billede gjessing Nybegynder
09. oktober 2003 - 13:54 #4
jamen det er helt ok - det er også meget nemmer, men det er en her på kontoret som en gang i mellem gemmer i det (lorte style) he he
Avatar billede dla Praktikant
09. oktober 2003 - 13:55 #5
Du kan jo godt kopiere det hele over i en tom tegning der er lavet med ctb styles, så er du ud over det problem.
Avatar billede gjessing Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:01 #6
nej det virkede desv ikke for mig - har lige testet det med ctrl + c og markere hele tegningen og med
markering af hele tegningen og så ctrl + c
Avatar billede dla Praktikant
09. oktober 2003 - 14:10 #7
Hvad hvis du indsætter tegningen som en blok?
Avatar billede gjessing Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:14 #8
yeps så kan jeg . det er bare damn irreterende man ikke kan skrive det ud uden at skulle kopier det først.
Avatar billede dla Praktikant
27. november 2003 - 09:43 #9
Fortjener jeg ikke et par point?
Avatar billede gjessing Nybegynder
28. november 2003 - 17:06 #10
jo lidt til dig og lidt til mig