Avatar billede flindo Nybegynder
08. oktober 2003 - 09:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gratis tilbud til virksomheder via e-mail ( spam eller ej)

Hej alle

Jeg sidder og leger med et website, hvor jeg vil lave en jobside hvor virksomheder kan indsætte stillingsannoncer HELT GRATIS!
Jeg havde tænkt mig at sende en e-mail til en masse virksomheder, hvor jeg vil gøre dem opmærksomme på dette gratis tilbud, men er det spam? Eller kort sagt, bryder jeg markedsføringsloven ved at gøre det på den måde???

Er der et sted på nettet, hvor jeg kan finde nyttige oplysninger om dette emne?

Hilsen
/flindo
Avatar billede tobias28 Praktikant
08. oktober 2003 - 10:52 #2
Man kan egentlig undre sig over, at når det kan være ulovligt at sende upfordrede emails til folks indbakke, at det så ikke er ulovligt at sende alle disse 1000 reklamer, man får i sin postkasse hver eneste lørdag!
Avatar billede flindo Nybegynder
08. oktober 2003 - 11:08 #3
Det er jeg enig i!
Bufferzone:tak for de links