Avatar billede buymac Nybegynder
02. januar 2001 - 10:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Japanske sider

Jeg har brug for at kunne se japanske sider i min IE5.0 W2K. Den løsning jeg umiddelbart har kunne få er at bruge en Windows 2000 multilanguage version. Men såvidt jeg kan forstå indebærer at hele windows bliver japansk.
Avatar billede snowball Novice
02. januar 2001 - 10:20 #1
Du kan da bare hente en update fra www.windowsupdate.com så din browser understøtter japanske sider !

Gå ind på siden og vælg Opdateringer ude i menuen, og scroll så ned til Understøttelse af internationale sprog. Der kan du hente en update så din browser både kan vise japansk skrift og du kan kan også få japanske menuer og dialogbokse.

Snowball
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. januar 2001 - 14:36 #2
Du har ret i at hele Windows bliver Japansk - men du skal bare gøre som snowball skriver, det virker! (Hvorfor skulle det ellers være der?? :)
Avatar billede buymac Nybegynder
03. januar 2001 - 12:37 #3
Lige et øjebliks hjernetåge. Jeg gik bare ud fra at man ikke kunne se japanske sider. Men når man går ind på en japansk side tilbyder W2K selv at installere en language pack.
Avatar billede snowball Novice
03. januar 2001 - 12:48 #4
buymac: Til IE ja; men ikke til selve Win2k !!!

Snowball
Avatar billede sim00n Praktikant
26. december 2004 - 16:14 #5
Istedet for at oprette et nyt spg så skriver jeg bare her... Jeg har windows xp pro men jeg har ikke cd'en... Hvordan får jeg japansk sprog ind på i det mindste min IE 6 browser? Der er ikke noget på windows update.. :/ ?