Avatar billede kenneth-holst Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:14 Der er 9 kommentarer

Booking system

Jeg har brug for at mine klienter kan lave online booking fra min hjemmeside.
De skal kunne vælge en dato og et tidspunkt for konsultation.
Jeg skal kunne sætte tidspunkter op, hvor der ikke skal være mulighed for at kunne lave booking.
Når der er lavet en booking skal der sendes en email til klienten med en bekræfelse.
Er der en som kan hjælpe mig med at finde en sådan løsning.
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:19 #1
jeg vil gerne give dig et tilbud på sådan en løsning lavet i ASP, send en mail til salg@pezzo.dk så kigger vi på det.
Avatar billede krydset Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:19 #2
Avatar billede tt-dk Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:22 #3
du kan også kontakte mig på th@websolutions.dk så er jeg sikker på at vi kan finde på en god løsning
Avatar billede krydset Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:30 #4
jeg har det her script som ligger på left_menu_2.php

<?PHP

$user = $_POST['user'];
$pass = $_POST['pass'];
$submit = $_POST['submit'];
$_SESSION['name'] = $_POST['user'];

include("dbconnect.php");

if (isset($user)) {

$tjek = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE bruger_navn = '$user' AND pass_word = '$pass'")or die(mysql_error());
$antal = mysql_num_rows($tjek);

if ($antal == 1) {
        $_SESSION['name'];
        HER SKAL DER SKE NOGET OUTPUT TIL MAIN.PHP
    }else{
        echo "Du kunne ikke logges ind :o(";
    }
?>

Kan du ikke hjælpe?
Avatar billede krydset Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:30 #5
fuck det forkerte sted sorry :-(
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:32 #6
krydset *GG* tror nu ik det giver et bookingsystem :P bedre held næste gang LOL
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2003 - 23:04 #7
vil da også være villig til at give dig et tilbud på det.... kontakt info@questis.dk
Avatar billede punnishment Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:33 #8
Kontakt mig på min nedenstående mail, og jeg vil komme med et tilbud. Jeg kan udover at udvikle systemet sætte det op for dig.

email: invipun@hotmail.com
Avatar billede ulrikp Nybegynder
18. oktober 2003 - 09:24 #9
Jeg har udviklet og sælger et sådan bookingsystem. Se her: http://www.pragmasoft.dk/refsShowSpecific.asp?ref=webbook og kontakt mig (info@pragmasoft.dk), hvis du er interesseret.