Avatar billede runberg Nybegynder
07. oktober 2003 - 10:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MSN Messenger og mobil-telefon

Hejsa

Nogen der kender et godt program til at chatte via MSN Messenger over en mobiltelefon (N6610).
Jeg ved der findes flere, men de steder hvor jeg har fundet nogen, er det enten en trialversion, uden nogle ord om hvad de har sorteret fra, eller et eller andet dårligt beskrevet program, som jeg skal betale alt mellem 30 - 70 kr. for!!

Please help ..
Avatar billede spontek Nybegynder
07. oktober 2003 - 14:09 #1
Det er da billigt om du kan ringe gratis til mobiltelefoner for en engangsudgift for 70 kr. Gider du smide linket? (Især hvis det virker med andre instant messenger netværk)
Avatar billede runberg Nybegynder
07. oktober 2003 - 16:41 #2
Der er intet der er gratis ... Jeg kan ikke ringe gratis til nogen!!

Det jeg mener er at jeg kan chatte på MSN Messenger via min mobiltelefon via et program. Programmet koster de der 30 - 70 kr (der findes flere). Når man chatter kører man via GPRS, til den takst ens udbyder nu kræver for dette.
Avatar billede spontek Nybegynder
07. oktober 2003 - 16:51 #3
Jo, der er meget open souce som er gratis. Skype er gratis.

Er du sikker på at den funktion med at skive til mobiltelefon virker med danske telefoner? 3 har meddelt at det ikke vil være muligt at skrive med telefon til im-netværk.

.. troede du både mente skrive og ringe
Avatar billede runberg Nybegynder
07. oktober 2003 - 18:05 #4
Jaa .. okay .... Der er ting her i livet, der er gratis .. Fair nok :o)

Ved det kan virke .. Det virker lige nu på min telefon, med at jeg kan chatte via Messenger over min mobil, og GPRS netværket (10kr pr. MB). Jeg har dog kun en trial version, som dør efter 30 dage, derfor dette spørgsmål.
Avatar billede spontek Nybegynder
07. oktober 2003 - 18:15 #5
Virker det kun med MSNM eller dur det også til ICQ, Jabber, AIM og Yahoo?
link be be
Avatar billede runberg Nybegynder
20. oktober 2003 - 12:17 #6
Du kun til MSN så vidt jeg ved ... har ikke længere linket .. sorry .. prøv google!