Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
06. oktober 2003 - 01:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

www.kalemati.com

Hej

Kalemati SMS Portal
www.kalemati.com
søger sponsor i den danske marked.
for mere info. send venligst en email.

mvh
Avatar billede locturian Nybegynder
07. oktober 2003 - 12:55 #1
Nu vil jeg ikke slå dit koncept til jorden, men kan se at der står 100 sms'er til 5.5 Euro - Hvis vi antager at Euro'en ligger på kurs 4, så er det omkring 2 kr. pr. sms besked? - Lyder ikke holdbart :) Også selvom det er til en telefon i et andet land....
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
07. oktober 2003 - 13:16 #2
Nej min ven

5.5 x 7.43 = 40.86 Dkr.

Min sales pris til DK er kun (40 Kr) til (100 SMS)
dvs. hvert enkelt SMS koster kun 40 Øre
Uanset om hvor du er i verden, og hvilket sprog du bruger.

Tak
Avatar billede locturian Nybegynder
07. oktober 2003 - 13:19 #3
Ja, rigtigt - ved ikke lige hvor mit hoved er idag - jeg er lige stået op.... Sorry
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2003 - 21:56 #4
hm... lyder specielt at et firma søger sponsorer ?

hvad får man ud af det ? og hvorfor søger en engelsksproget side danske sponsorer ?

mvh.
Questis
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:27 #5
+ Du få Økonomiske detaljer hvis du sender os en email.

+ Engelsksproget hjemmeside...fodi den er et internatinelt hjemmeside
og vi har brug for de fleste menneske i verden til at forstå hvad det handlar om.

+ Arabisk sprog også, fordi man kan sende Unicode SMSer oven i den latinsk SMSer.

+ Sponsor i Danmark, fordi vi mangler en der introducere Kalemati i den Danske Marked, mens vi er begyndt at har støtte fra andre lande.

Håber at jeg har svaret på dine spøresmålerne....
Avatar billede theprofessor Nybegynder
10. oktober 2003 - 17:38 #6
jeg har længe søgt en universal SMS-sender. Jeg kigger på sitet og vender tilbage.
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
05. december 2003 - 00:57 #7
Der er ikke en grund til at giv min points af

Tak