Avatar billede frustrator Nybegynder
05. oktober 2003 - 16:28 Der er 5 kommentarer

Søges: Design af ny font

Hey derude

Jeg står og skal bruge en ny font (WinXP), der er stærkt inspireret af Mellemøsten/Nordafrika og i særdeles Egypten. Fonten skal ikke bruges kommercielt, men rent privat til en bryllupsfest med egyptisk tema.

Fonten skal være velegnet til både print media (invitationer og takkekort) samt til nettet. Det er en forudsætning, at den kan bruges til både overskrifter OG brødtekst i print media, mens den på nettet hovedsageligt skal bruges til overskrifter. Det er endvidere vigtigt at den er dekorativ, men samtidig let-læselig.

Brylluppet skal stå i juni 2004, men det foretrækkes at fonten ligger klar snarest muligt.

Er der nogen, der kan klare denne opgave, så send en mail eller læg et svar her. Kontant afregning hvis prisen og kvaliteten er den rette ;o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. oktober 2003 - 18:51 #1
inden du søger dette så ville en god ide at kigge på diverse font sider, der findes et HAV af forskellige font typer

kig lidt rundt på www.1001fonts.com at lave en helt skrifttype er et kæmpe arbejde
Avatar billede frustrator Nybegynder
05. oktober 2003 - 20:33 #2
Tro mig, jeg har allerede været der... 1001 Fonts og mange andre steder, og jeg leder skam også stadig. Ville bare lige stikke en finger i jorden for at høre om dette kunne være en løsning :o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. oktober 2003 - 20:35 #3
okay helt iorden. jeg vil ikke påtage mig opgaven da den er en for stor mundfuld for mig lige pt.
Avatar billede cad_service-aalborg Nybegynder
06. oktober 2003 - 09:52 #4
Se http://www.p22.com/products/ Der er en der hedder "Art Nouveau" der koster ca. 120 kr.
MVH CAD Service Aalborg

Har du ikke flere point?
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. oktober 2003 - 09:54 #5
CAD Service Aalborg - ekspertens regler siger hvis man udlover præmie i anden form end eksperten point, må der ikke gives nogle point. og da han søger en til at designe en skrifttype er manden klog nok til at regne ud han ikke for lavet en ordenlig en for kun eksperten point, derfor som der står i sidste linie af hans spørgsmål vil han give penge for det, og derfor må der ikke gives point :)