Avatar billede kapla Nybegynder
01. januar 2001 - 03:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Se hvem der er online

Kunne i ikke lave det sådan at man kunne se hvilken brugere der er online altså ikke hvor mange men navnene
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. januar 2001 - 03:33 #1
Har været forslået mange gange.
Avatar billede kapla Nybegynder
01. januar 2001 - 03:35 #2
Hvorfor har de så ikke gjort det?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. januar 2001 - 03:37 #3
Fordi det bliver foreslået behøver de jo ikke gøre noget ved det, vel?
Jeg kender flere, der ikke vil være på sådan en liste.
Avatar billede kapla Nybegynder
01. januar 2001 - 03:39 #4
ok
Avatar billede kapla Nybegynder
01. januar 2001 - 03:40 #5
Hvad så hvis man selv kunne vælge om man ville på sådan en liste?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. januar 2001 - 07:58 #6
skriv til admin at du godt vil hjælpe dem med at kode det, så kommer det nok!
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2001 - 09:24 #7
Det forslag har vist været oppe her for nygligt. Det ville snart være rat, om den forslagsliste, som admin har liggende kunne blive offenliggjort, det kunne måske spare lidt på gentagelserne.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
04. januar 2001 - 17:25 #8
Vi vil gerne modtage henvendelser fra potentielle co-admins, som har viljen og evnerne !