Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
05. oktober 2003 - 13:02 Der er 13 kommentarer

Salgspartner søges

Vi er et mindre web-firma, som har udviklet et lækkert, solidt CMS-produkt til mindre virksomheder.

Vi leder efter en virksomhed (evt. en initiativrig privatperson), som har lyst og tid til at varetage salg af produktet.

Hvis du er seriøs omkring arbejdet og kan skabe nogle foprnuftige resultater indenfor en overskuelig tids/-ressourceramme, vil du få eneret på salg af vores produkter.

Som udgangspunkt skal du/I sælge CMS-løsninger til mindre virksomheder, men hen ad vejen kan der også blive tale om større, customized web-løsninger.

Vi tilbyder en fornuftig provision samt stor frihed ifb. med salgsprocedure.

Hvis dette har jeres interesse, så skriv/ring til mig på jes@10-4Media.dk eller 28 14 42 67.

Med venlig hilsen

Jes Kaliebe Petersen, 10-4Media

P.S. Dette har _intet_ at gøre med MLM el. lign. Der er tale om et seriøst produkt, og vi søger en seriøs samarbejdspartner, der har kendskab til IT-branchen og evt. også tidligere erfaring med salg af IT-relaterede produkter.
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. oktober 2003 - 13:08 #1
Kan man se en demo udgave af det CMS system?
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
05. oktober 2003 - 13:28 #2
jeg vil gerne have noget materiale ... kan kontaktes på msn: david@dawin.dk eller icq: 19354190 .. eller mail: david@dawin.dk :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
06. oktober 2003 - 09:31 #3
jes hvornår hører jeg fra dig, hilsen

thomas...
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
06. oktober 2003 - 16:18 #4
Thomas >> Har sendt dig en e-mail...
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. oktober 2003 - 16:41 #5
Hvis jeg nu spørg igen, så kan det være at der i det mindste kommer et svar :o)

Findes der en demo af det CMS system?
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
06. oktober 2003 - 16:48 #6
bacardil >> Beklager det sene svar. JA, der findes en demo-version - du får den at se om et par dage. Vi er i gang med at lægge systemet online og tester mens dette skrives for de sidste fejl. Jeg vender tilbage, så snart der er noget at vise frem.
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
08. oktober 2003 - 16:10 #7
bacardil og alle andre:

Så har vi fået en demo klar. Selve CMS'en ligger på http://www.10-4Edit.dk (log ind med Test/Test). Resultatet af det, I laver kan ses på http://www.vip-productions.dk/TestSite

God fornøjelse!
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. oktober 2003 - 16:31 #8
Takker.. Det ser ganske smart ud hvis man logger ind, så kommer der en login mere, hvis man så fortæller med at logge ind igen og igen, så ser det faktisk rimelig sjovt ud...
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
08. oktober 2003 - 16:34 #9
hehe.... fin login-funktion ... kan man os logge ind ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. oktober 2003 - 16:36 #10
fortæller = forsætter :)
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
08. oktober 2003 - 16:53 #11
Ok, så skulle det virke - havde glemt at tage hensyn til IE's sikkerhedsindstillinger...
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
08. oktober 2003 - 23:29 #12
Så, nu er test-CMS'en _helt_ på plads - dvs. at der nu også kan uploades billeder, uploadfiler osv..
Avatar billede thortz Nybegynder
24. oktober 2003 - 17:24 #13
hej jeg vil gerne høre mere vil du ik sende en e-mail til thomas@n-slottet.dk