Avatar billede anddk Praktikant
04. oktober 2003 - 19:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af Dankort

Er der nogen derved hvordan denne kode virkere hos freeway ??

<form action='https://pay.freeway.dk/payform/relay.asp/Butiknr.' method='post'>

Har en webshop hvor den bliver brugt, men koden sender brugeren vidre til en forkert betalingsside. Linket er ændret. Hvordan ændre man dette ??
Avatar billede blyno Praktikant
04. oktober 2003 - 19:43 #1
Har du prøver at skifte Butiksnr ud med dit butiksnummer ?
Avatar billede anddk Praktikant
05. oktober 2003 - 11:28 #2
Ja
Avatar billede locturian Nybegynder
05. oktober 2003 - 12:52 #3
Inde hos freepay kan du ændre hvor brugeren bliver sendt hen, efter de har betalt.
Avatar billede anddk Praktikant
05. oktober 2003 - 13:00 #4
Det har jeg gjort, men det virkere ikke. Går der noget tid inden det virkere ??
Avatar billede locturian Nybegynder
05. oktober 2003 - 13:04 #5
Nej, det tager effekt med det samme - tjeck om den har gemt det link du har skrevet derinde...
Avatar billede anddk Praktikant
05. oktober 2003 - 13:06 #6
Det har den
Avatar billede anddk Praktikant
05. oktober 2003 - 18:20 #7
Så virkere det, der skulle åbenbart gå en ½ dags tid. ???