Avatar billede cfs6254 Nybegynder
04. oktober 2003 - 09:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Brug af MSN sammen med TV-kort

Det er vildt underligt. Jeg har installeret et TERRATEC CYNERGY TV400 tv-kort, og igår installerede jeg så et logitech webcam. Jeg kan bare ikke bruge mit webcam i MSN med mindre jeg afinstallerer driverne til mit tv-kort. Hvis jeg ikke gør det antager MSN at min default input kilde for video er mit TV-kort og ikke webcam. I MSN kan man jo definere hvilken mikorofon man vil bruge, men man kan ikke definere hvad man vil bruge som kamera. Så så længe mit tv-kort er installeret, så kan jeg ikke bruge webcam via MSN. Er der nogle der har en ide til hvordan man kan gære MSN opmærksom på at det er mit logitech webcam den skal bruge og ikke mit tv-kort?
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
07. oktober 2003 - 21:30 #1
Hvad nu hvis du installere dit webcam først også msn også tvkort..? tror du så ikke at den bare bruger det webcam..? Eller måske omvendt fordi jeg har også tvkort i min computer og der er ikke noget problem i det..
Avatar billede cfs6254 Nybegynder
09. oktober 2003 - 21:51 #2
jeg kunne jo prøve.....jeg vender tilbage hvis det virker.....og så er det bare at skrive det smme bare som et svar...så får du pointene!
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:41 #3
Okay :-P
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
11. oktober 2003 - 17:03 #4
(Måske svar) hvis det viker :-)
Avatar billede cfs6254 Nybegynder
12. oktober 2003 - 16:37 #5
Pis...det virkede ikke...har sendt en SUPPORT REQUEST EMAIL fra TERRATECS hjemmeside og udbedt om en løsning...tak for forsøget!
Avatar billede cfs6254 Nybegynder
12. oktober 2003 - 16:38 #6
Lukker spørgsmål
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
12. oktober 2003 - 16:40 #7
Okay..
Avatar billede zer0c00l Juniormester
10. april 2004 - 16:49 #8
I msn: Tools > Audio/Video Tuning Wizard, og så vælg cam'et fra rullemenuen der kommer, når du trykker næste :)