Avatar billede ribo Nybegynder
03. oktober 2003 - 22:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PCPIN Chat module for phpBB.

Jeg har fundet dette Chat module til et PHPBB forum. Inden jeg roder mig ud i noget, jeg ikke har meget forstand på, kunne jeg godt tænke mig, at vide om det er forbundet med en masse bøvl? Er det svært at installere? Virker det? Er der måske andre forslag til et chatroom, som skal kunne ligge hos B-One.

På forhånd tak!
Avatar billede spontek Nybegynder
03. oktober 2003 - 22:52 #1
Prøv at spørg på http://danskphpbb.frac.dk hvis du ikke får svar du kan bruge her
Avatar billede ribo Nybegynder
03. oktober 2003 - 23:08 #2
Hej Spontek
Tak for linket!
Nu har jeg smidt spørgsmålet derind, så må vi se, om det går lige så hurtigt der, som det gør på Eksperten.dk
Avatar billede spontek Nybegynder
03. oktober 2003 - 23:42 #3
Vi krydser fingre
Avatar billede deadmez Nybegynder
21. juni 2004 - 10:46 #4
jeg kender godt pcpin.... den kører.... men.... den kan ikke klare at have mere end 8 brugere på af gangen.... ihvertfald ikke på min b-one webside....

et forslag.... find dig en flash/java chat som kan have lidt (mange) flere brugere inde af gangen... det er da at foretrække at ens chat ikke går ned når man skal bruge den til noget vigtigt...
Avatar billede ribo Nybegynder
28. juni 2004 - 13:32 #5
Hej deadmez

Jeg har gjort brug af det omtalte chatroom, og om det kan klare mere end 8 brugere, skal jeg lade være usagt, da det aldrig har haft så mange på en gang. I øvrigt tak for svaret, som jeg hermed lukker.

Ribo
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
25. marts 2005 - 14:27 #6
tror at du kan finde alt info hos www.phpbb2.dk  det "officielle" phpbb hjælpe board.