Avatar billede mortenwl Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:27 Der er 7 kommentarer

Kan ikke åbne meddelse

Jeg har problemer med at OE6 ikke kan åbne meddelser, den kan godt modtage dem, men ikke åbne. Den kommer med en fejlmeddelse hvori  der står: Der opstod en fejl under indlæsning af meddelse. Der opstod en fejl. Jeg bruger XP Pro, som styresystem

Håber der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede riversen Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:29 #1
prøv at omdøbe filen folders.dbx til folders.old mens outlook express er lukket...åbn outlook express igen og se om problemet. stadig er der
Avatar billede mortenwl Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:38 #2
Kan ikke finde nogle af filerne. (Der er en fil med navnet Folders.dbx, men det er autocad extension fil
Avatar billede riversen Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:45 #3
de ligger i din lagringsmappe til outlook express...du husker selvfølgelig at søge efter skjulte filer
Avatar billede mortenwl Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:55 #4
De filer har jeg altså ikke
Avatar billede riversen Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:57 #5
søg efter *.dbx...hvis ikke du får nogle resultater har du enten ikke oe eller du søger forkert
Avatar billede mortenwl Nybegynder
03. oktober 2003 - 11:20 #6
det virker ikke med at omdøbe, andre gode ideer??
Avatar billede aovergaard Nybegynder
04. oktober 2003 - 00:06 #7
Får du en fejlkode? i så fald hvilken?