Avatar billede robertk Nybegynder
02. oktober 2003 - 17:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Cinema 4D Tutorials ?

Hej,

Jeg har lige hentet en demo af "Cinema 4D", og leder efter tutorials, de skal være meget basic.. måske også pdf'er med keyboard tabs ect.. og som sagt helt basic tutorials for at komme igang?

Robertk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. oktober 2003 - 17:17 #2
Du kan finde det meste her: http://www.3dlinks.com/

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. oktober 2003 - 17:19 #3
Avatar billede bredker Nybegynder
02. oktober 2003 - 19:01 #5
robertk>>vil du ikke få set på dine gamle spm , da der er ret mange åbne
der er efterhånden ikke mange ,der gider hjælpe dem der ikke vil give respons tilbage
Avatar billede robertk Nybegynder
02. oktober 2003 - 19:48 #6
Huh! kan man se en oversigt over hvilke der IKKE er "betalt" points for ?
Avatar billede bredker Nybegynder
02. oktober 2003 - 19:55 #7
under konto ( i øverste blå bjælke )og spm oprettet af dig
alle dem hvor flaget IKKE er blåt
Avatar billede bredker Nybegynder
02. oktober 2003 - 19:57 #8
Avatar billede robertk Nybegynder
02. oktober 2003 - 19:57 #9
Såå fik jeg ryddet lidt op idet ! heh
Avatar billede robertk Nybegynder
02. oktober 2003 - 20:12 #10
Den google search har jeg selv lavet.. de holder ikke rigtigt.. jeg skal bruge BASIC tutorials.. helt fra bunder med interface osv..

:)
Avatar billede robertk Nybegynder
02. oktober 2003 - 20:12 #11
hoejrup > den side holder ;) thanx a lot !

/Rob
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:19 #12
Du kunne så udvide din søgning lidt  What er det tilladt, det er da damn nice det google der ;) http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Cinema+4D+Tutorials+beginner+&meta=
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:30 #13
Velbekomme! ;o)

/per