Avatar billede glennteuchler Nybegynder
02. oktober 2003 - 09:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opstart/Nedlukning af C5 3.0

Jeg har store problemer at nogle gange tager vores C5 lang tid om at starte op og lukke ned.

Der har været kigget på netværkstrafik og om det kunne være maskin relateret men intet at dette er det.

Alle andre systemer fungerer upåklageligt

Det er specielt galt hvis man har været inde i C5, lukker den ned, og efterfølgende skal ind i den igen, det kan tage helt op til 3 min at starte den op !.

Hvad kan der være galt ?

Mvh.

Glenn Teuchler
Avatar billede leif Seniormester
02. oktober 2003 - 10:24 #1
Er der installeret SP1 i C5 ???

Kører I antivirus ??
Avatar billede glennteuchler Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:16 #2
SP1 er ikke installeret.

Vi kører antivirus men den rører overhovedet ikke ved C5 mappen !, der er ligeledes prøvet at slå antivirus delen fra. men hjealp ikke.
Avatar billede leif Seniormester
02. oktober 2003 - 11:44 #3
Hvorfor lukker du ???

Du kan få SP1 ved at kontakte mig på exp@leip.dk så skal jeg sende den til dig.