Avatar billede k.sloth Nybegynder
01. oktober 2003 - 17:29 Der er 10 kommentarer

Fejl på en mpeg fil, som ikke kan vises. Hvad skal jeg gøre?

Jeg har en mpeg-fil som mediaplayer ikke vil spille og DivX vil heller ikke spille den. Jeg har prøvet at køre filen igennem G-spot, men dette program kan heller ikke fortælle mig noget.

Det skriver dog, at der er fundet en ukendt fejl med nummeret: 0x80040111

Desuden fremgår det også af filnavnet, at det er svcd...

Hvad f..... skal jeg gøre for at kunne se filmen?
Avatar billede bentn Nybegynder
01. oktober 2003 - 17:57 #1
Prøv at smide den ind i endten Powerdvd, eller winfastdvd
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2003 - 19:10 #2
Desuden fremgår det også af filnavnet, at det er svcd <--- Derfor behøver det nu ikke være en SVCD. Gør som bentn siger, eller prøv at installer et MPEG2(SVCD) codec.
http://download.divxmovies.com/mpeg2codec_installer.zip
Avatar billede miss-g Seniormester
02. oktober 2003 - 00:21 #3
Hvis der er fejl i filmen kan du prøve at reparere den med trial versionen her:
http://www.fixvideo.com/products.html

Den kører selv lige frames´ene igennem og retter fejl. Det går rimelig tjept *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
06. oktober 2003 - 23:09 #4
Hjalp det?
:-)
Avatar billede miss-g Seniormester
20. oktober 2003 - 14:17 #5
??
Avatar billede miss-g Seniormester
04. november 2003 - 23:24 #6
Får vi noget response?
Avatar billede miss-g Seniormester
27. november 2003 - 00:58 #7
Det er sgu da lidt slapt!!

Virkede det??
Avatar billede miss-g Seniormester
17. januar 2004 - 21:49 #8
Lukker du spørgsmålet? Der kommer tilsyneladende ikke flere svar.....
Avatar billede impulze Nybegynder
29. januar 2004 - 10:55 #9
hvis det ikke virker, så tag en kig forbi min guide og læs de igennem - For så skulle det virke!
www.impulze.dk/film/guide.php
Avatar billede norbert Nybegynder
15. juli 2004 - 15:13 #10
impulze, dit link virker ikke, men det er vel egentlig også ligemeget, når ingen her får noget respons fra opretter.