Avatar billede Slettet bruger
30. september 2003 - 20:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fjerne fanebladet med klokken

Hej Alle...

Efter nu at have fået fjernet det irriterende reklamebanner nederst i Messenger 6.0 (vha. Messgener Plus) mangler jeg kun et tip til at fjerne det yderst irriterende og komplet værdiløse faneblad med den gule klokke (fanebladet Påmindelser)...

Er der nogen der ved hvordan?
Avatar billede htmlkongen Novice
30. september 2003 - 21:40 #1
Hmm hvad er det for et faneblad?
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2003 - 23:38 #2
//htmlkongen

Hvis du selv kører Messenger 6.0 kan du ikke undgå at se den lille gule klokke øverst til venstre (lige under det grimme grønne ikon som vel skal forestille en person). Stil dig med musen på den - og du kan se, at den hedder "påmindelser"....
Den skal væk!
Avatar billede htmlkongen Novice
01. oktober 2003 - 20:48 #3
Riiiiiiiimelig sikker på at det kan du ikke :( har tjekket alle menuerene igennem :(
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2003 - 22:36 #4
//htmlkongen

jeg har også været alle menuerne igennem... derfor spørger jeg her på x-perten... måske nogen har en fix løsning på problemet?
Avatar billede dittemor Nybegynder
02. oktober 2003 - 14:32 #5
Funktioner-indstillinger-beskyttelse af personlige oplysninger. Sæt hak i "Dette er en delt computer, så vis ikke mine faner"
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2003 - 16:57 #6
//dittemor

:-) :-) :-) Det var sandelig da dejligt.... så er alle de grimme ting ved at være barberet væk!!
Smid lige et svar dittemor, så jeg kan give dig pointene!

//steyr
Avatar billede dittemor Nybegynder
02. oktober 2003 - 17:26 #7
Jamen så tak for det, da.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2003 - 17:37 #8
//dittemor

Det er mig der takker :-) :-)

//steyr