Avatar billede skullhead Nybegynder
30. september 2003 - 20:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Driver til ATI Radeon 9000 Mobility

Hej,
jeg har for noget tid siden købt mig en bærbar som denne:
http://www.sddata.dk/indhold/produkter_vega/vega_900.php
og har nu fået et problem med driverne til grafik chippen (en ATI Radeon 9000 Mobility). Jeg downloadede for nylig demoen af Homeworld 2 og fik da jeg startede den at vide at min grafik driver var forældet. Så jeg hoppede naturligvis ud for at finde en driver til den. Kunne ikke finde den på ATI's hjemmeside da de skrev at de ikke kunne lave drivere til alle de forskellige modeller, åbenbart noget med forskellige skærme. Nå, men så kiggede jeg på www.notebookservice.dk hvor jeg så fandt en driver, men da jeg installerede dem de havde liggende fandt jeg så ud af at det faktisk var dem jeg havde installeret i forvejen. Så nu vil jeg høre om der er der ved om man kan bruge ATI's Catalyst drivere til en bærbar chip, eller om man bare må vente og se hvad der sker? Går ud fra at Catalyst er en pakke med drivere til alle ATI kort ligesom nvidia's detonator. Ellre om der er en som kender et andet sted man kan finde nyere drivere... Tak
Avatar billede ird Praktikant
30. september 2003 - 20:10 #1
Avatar billede ird Praktikant
30. september 2003 - 20:11 #2
Avatar billede ird Praktikant
30. september 2003 - 20:36 #3
fik du det løst?
Avatar billede skullhead Nybegynder
30. september 2003 - 20:56 #4
nej den vil ikke installere nogen af de drivere, siger de ikke er understøttede
Avatar billede ird Praktikant
30. september 2003 - 21:00 #5
Hmm det lyder sært!

Har du prøvet at fjerne alt du har på grafikkortet via enhedsorientering eller tilføj/fjern og geninstallere det
Avatar billede lassebm Nybegynder
30. september 2003 - 21:19 #7
De er uofficielle, og er en "opdateret" driver!

se evt mere her:

www.omegacorner.com
Avatar billede ird Praktikant
03. oktober 2003 - 16:45 #8
Giver du ikke lyd så man ved om man overhovedet hjalp dig :-)