Avatar billede carpediem Nybegynder
29. december 2000 - 20:25 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

Så vil jeg igen bede om jeres hjælp til Erotik magasinet

Jeg vil endnu engang bed jer om, at gå ind på http://www.erotikmagasinet.dk og giver jeres uforbeholdne meninger og råd.
Logoet er ikke færdigt endnu og derfor det halvkedelige banner i toppen af forsiden.
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2000 - 20:28 #1
cool baggrundsbillede, det er bare synd at man kan se armen igen !!! ret det, ellers ok!
Avatar billede carpediem Nybegynder
29. december 2000 - 20:32 #2
Man kan se armen igen, da siden er optimeret til 800x600. Hvis du ser siden i den opløsning, vises armen ikke igen.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. december 2000 - 20:39 #3
Afstemningen virker ikke.
Menuen er jeg ikke vild med.
Avatar billede carpediem Nybegynder
29. december 2000 - 20:41 #4
apollo>> Hvad er det der ikke virker ved afstemningen? Og hvorfor kan du ikke lide menuen?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. december 2000 - 20:44 #5
Farverne der er brugt til menuen.
I slutningen af afstemningen når man trykker stem er der ingen side at vise.
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2000 - 20:44 #6
hvorfor laver du ikke bare billede større, så armen ikke kommer igen ?
Avatar billede carpediem Nybegynder
29. december 2000 - 21:04 #7
Codebase>> Så skulle den med armen være fikset.

Apollo>> Deslige med afstemningen
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. december 2000 - 21:10 #8
Det var bedre.
Måske kunne du fortælle på siden hvor mange der har deltaget i undersøgelsen.
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2000 - 21:14 #9
hmm, jeg syntes jeg har set det billede før, hvor har du det fra ??
Avatar billede carpediem Nybegynder
29. december 2000 - 21:15 #10
Apollo>> Jeg har overvejeet det. Men det kommer til at vente til der er lidt mere indhold på siden. Og lidt flere besøgende
Avatar billede carpediem Nybegynder
29. december 2000 - 21:16 #11
Codebase>> Jeg har det fra en amerikansk fotograf.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. december 2000 - 21:21 #12
Ok, held og lykke med den.
Et sidste forslag, fortæl lidt om indholdet som det første man ser. Ellers vil folk bare starte med at lede efter porno og ikke se din ide med siden.
Avatar billede zhatten Nybegynder
30. december 2000 - 01:08 #13
Hej.

1. Den mørke blå farve passer ikke til en Erotisk side.
2. Din rulle menu er ikke særlig køn frisk den op med noget grafik af en art.
3. Siden loader en smule langsomt (sidder på 56 k)
4. Den blå farve på chat skal skiftes ud den matcher ikke til den sorte.
5. Alt det du har lavet som har blå baggrund skift det, det passer ikke til en erotisk side.
6. Det var lidt svært at finde ud af hvordan jeg kom ind i chatten første gang jeg så det.

- Zhatten
Avatar billede eagleeye Praktikant
01. januar 2001 - 19:39 #14
Hej.

Det er da sket noget siden sidst, helt klart til det bedre.

Jeg mener stadig at navigeringen på anmeldelser, noveller og nyheder. Jeg savner nogle knapper til at komme frem og tilbage mellem nyhederne. Altså jeg holder fast ved mit svar fra sidste gang.

Under anmeldelser kan jeg se der er et produkt der har fået 4 stjerner. Jeg mangle en liste over hvad X antal stjerne betyder, så man kan se om 4 er godt eller middel.

Mht forsiden :
1. Jeg syntes næsten den er blevet for tom.
2. Kan man kun komme til Artikler fra forsiden? Skulle det måske også være et menu punkt?
3. Forsiden virker som en ”kold” link-side. Der er kun link, her vil jeg nok skriver lidt mere tekst til hvert link.
4. Måske skulle du på forsiden skrive en kort tekst som beskriver hvad man kan finde på siderne.

Jeg vil fjerne rullemenuen og bruge forsiden på appetit vækkere, du skal jo havde folk ind på siderne. Der er en god ide der er lidt links som ”De 9 erotiske steder på en kvinde” og ”Intimbarbering”, men der mangler lidt mere tekst som beskriver indholdet af selve artiklerne. I øjeblikket står der bare ”du vil blive overrasket” (OK det blev jeg også), jeg mener du bør skrive noget i stil med: ”Alle og enhver - mener de er den næste Don Juan og siger højlydt, at de er en fremragende elsker...Men nu er chancen her for at få ekstra viden omkring hvilke ni steder der oftest bliver kaldt kvindens ni \"hemmelige\" erotiske områder, og vi snakker ikke om de tre, som du lærte på lejerskolen eller bagsædet af din første bil. Du bliver overrasket”
- så vil alle læse den artikel.
Det samme vil jeg gøre for ”Intimbarbering”.

Husk på det er på forsiden du skal fange folks opmærksomhed og interesse for at blive på siden. Hvis forsiden fanger en, så kikker man automatisk på de underligene sider.
Avatar billede humtibum Nybegynder
10. januar 2001 - 00:04 #15
http://www.erotikmagasinet.dk/9areas.asp begynder menuen af en eller anden grund først ca. 1000 pixels nede (netscape 4.6 win)

OM blå er særlig erotisk... det ved jeg ikke, måske ikke. Men kontrasten de to blå imellem er for stor, kontrasten til den hvide er også alt for stor.

klik på chat --> index.asp --> ingen side ???

Helt ærligt så er siden alt for bar. Prøv med varmere farver det kunne være jordbrune, røde, orange farver. Jeg kan godt lide f.eks. 808080 som bg

mvh
chs
Avatar billede carpediem Nybegynder
17. januar 2001 - 15:06 #16
Jeg siger tak for de gode råd. Som jeg også skrev sidst. Jeg vil højest sandsynlig tage nogle af dem til mig og andre vil blive kasseret....