Avatar billede jensoest Nybegynder
29. september 2003 - 01:54 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

HP LaserJet 1012

Jeg overvejer at købe den nye HP LaserJet 1012. Er der nogle, der har erfaringer med denne? Umiddelbart synes jeg, at den ser ud som et godt køb.
Avatar billede koerner.dk Nybegynder
29. september 2003 - 09:17 #1
Det er en god printer den skriver siderne hurtigt ud også avancerede billeder... Hvis du har XP er det 2talt nemt at installere
Avatar billede koerner.dk Nybegynder
29. september 2003 - 09:17 #2
Det er en god printer den skriver siderne hurtigt ud også avancerede billeder... Hvis du har XP er det 2talt nemt at installere
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. september 2003 - 11:09 #3
En 1200dpi printer med kun 8Mb ram kører ikke 100% optimalt.

Men printer du i 600dpi, eller er det primært tekst, er der ingen problemer.

HP nævner selv 16Mb som et godt udgangspunkt: http://www.hp-expo.com/dk/dan/consumer/laserjet/q2461a.html

Men når så de under specifikationer nævner, at den MAX kan have 8Mb ram - så er jeg egentlig forvirret: http://www.hp-expo.com/dk/dan/consumer/laserjet/q2461a_tech.html

Er det deromkring dit budget ligger, er det en rigtig god printer til prisen. Og jeg tror nu de mener, at den kan UDVIDDES med 8Mb ram til ialt 16Mb. Så køber du grundmodellen, og finder at du har problemer, kan du altid lægge mere ram i senere.