Avatar billede jakobh Nybegynder
07. september 1999 - 21:16 Der er 7 kommentarer

Volumen " Skruer automatisk " ned

Jeg har et "onboard" ess 1869 der automatisk skruer lydstyrken ned, jeg kan sagtens skrue den op men den daler bare lige så hurtigt igen.
Jeg kører W98 ( Er geninstalleret ) Nye drivere ( OG gamle ) er afprøvet
Jeg kører dx61core
Avatar billede mentor Nybegynder
07. september 1999 - 22:11 #1
Hvilket motherboard?
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
08. september 1999 - 07:55 #2
Er du sikker på at der ikke køre et program i baggrunden, der styrer lyden ??
Avatar billede jakobh Nybegynder
08. september 1999 - 10:23 #3
Maskinen er en Presario, jeg har lavet et image der virker OK, og det har jeg installeret uden at det løste problemet
Avatar billede zibar Nybegynder
08. september 1999 - 12:01 #4
Hvorfor bruger du også så´n et skod lyd kort...
Få dig et SBpro, 16 , 64 eller lign....
Det kan være det hjælper, jeg har også et onboard men har slået det fra...
Jeg havde nemlig samme problemer
Avatar billede jakobh Nybegynder
08. september 1999 - 14:29 #5
Jeg bruger det " Skod " lydkort fordi de skod systemboard ikke har slot's nok til alle de kort ;-)) Der er kun 3...æv
Avatar billede jakobh Nybegynder
20. september 1999 - 22:16 #6
Udskiftning af systemboard hjalp....
Avatar billede ero Nybegynder
30. december 1999 - 23:49 #7
Dit lydkort er formentlig printet ned på bindkortet, så du kan slet ikke skifte det.