Avatar billede nordjyden Nybegynder
27. september 2003 - 20:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indexfilen er underlig!

Jeg er abslout nybegynder som er blevet kastet ud i FP.
Indexfilen er opbygget således at der skulle være faste menupunkter i såvel højre som venstre side af siden.
I midten skal der så kunne indsættes variabel tekst.
Men når der indsættes tekst følger menupunkterne med ned, hvilket er ganske iriterende.
Der findes garanteret en måde at "låse" disse punkter fast - men hvordan?
Avatar billede cdc Novice
27. september 2003 - 20:10 #1
højreklik i cellen med menuen og klik celle egenskaber og der kan du sette den til at være i top i celle
Avatar billede nordjyden Nybegynder
27. september 2003 - 20:29 #2
/cdc>>> du har utvivlsomt ret, men jeg kan ikke få det til at fungere (måske fordi det er en engelsk version af FP jeg sidder med), og det med celleopbygning er jeg absolut ikke stiv i.
Avatar billede nordjyden Nybegynder
27. september 2003 - 20:52 #3
jo for pokker der var den :-) - tak for hjælpen. - Kom med et svar
Avatar billede cdc Novice
27. september 2003 - 20:59 #4
svarer :o)
Avatar billede cdc Novice
27. september 2003 - 21:03 #5
takker og en forstadt god weekend
Avatar billede nordjyden Nybegynder
27. september 2003 - 22:55 #6
i lige måde - og bare rolig jeg vender tilbage flere tossede spørgsmål!